ماهها از این فضا دور بودم، نه شوقی برای نوشتن بود و نه فرصتی برای خواندن.
هم دلم برای اینجا تنگ شده بود، هم هراسی مبهم از بازگشتن داشتم.
چندهفتهست وبلاگ دوستانم رو دنبال میکنم و حالا اینجام...
حتما در این چندماه ماجراها بر من و شما گذشته، تلخ و شیرین، زشت و زیبا؛
که هرچه هست زندگی همینهاست...
سلام!
دنیا...ما را در سایت دنیا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 58 تاريخ: شنبه 14 فروردين 1400 ساعت: 7:51
ما را در سایت دنیا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 64 تاريخ: شنبه 14 فروردين 1400 ساعت: 7:51
ما را در سایت دنیا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 31 تاريخ: شنبه 14 فروردين 1400 ساعت: 7:51